H δύναμη του λογοτύπου στην συσκευασία

Η συσκευασία αποτελεί βασική πτυχή κάθε προϊόντος. Μία από τις πιο δημοφιλείς συσκευασίες είναι η τσάντα, ή αλλιώς σακούλα, σε διάφορες ποιότητες και υλικά, όπως το χαρτί, το ύφασμα και το πλαστικό.

Επίσης, ένα logo αποτελεί βασικό στοιχείο της ταυτότητας των προϊόντων και της επιχείρησής σας. Είναι η οπτική αναπαράσταση της εταιρείας σας και παίζει καθοριστικό ρόλο στη δημιουργία αναγνωρισιμότητας της μάρκας σας. Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο επικοινωνεί τι αντιπροσωπεύει η επιχείρησή σας και τι την κάνει μοναδική. Τα λογότυπα είναι αξιομνημόνευτα και οι πελάτες μπορούν να αναγνωρίσουν την επωνυμία σας απλώς και μόνο βλέποντας το λογότυπό σας. Είναι ένας τρόπος να δημιουργήσετε σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης με τους πελάτες σας, κάνοντας τους να επιστρέψουν στην επιχείρησή σας για τις αγορές τους.

Logo σε τσάντες:
Μια ταπεινή δύναμη μάρκετινγκ

Η τέχνη του σχεδιασμού λογότυπου σε τσάντες ???

Ένας αποτελεσματικός τρόπος για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματός σας είναι ο συνδυασμός συσκευασίας και λογότυπου.

Πώς θα το επιτύχετε αυτό; Η απάντηση είναι: οι τυπωμένες τσάντες. Όταν οι πελάτες μεταφέρουν την επώνυμη τσάντα σας, ουσιαστικά προωθούν την επωνυμία σας στους άλλους. Οι τυπωμένες σακούλες για την επιχείρησή σας όχι μόνο κάνουν το εμπορικό σήμα σας πιο ορατό, αλλά χρησιμεύουν και ως εργαλείο μάρκετινγκ για την προσέλκυση δυνητικών πελατών.

Logo creation

Γιατί είναι σημαντικό το λογότυπο σε μια τσάντα;

#1 Προστατεύουν το προϊόν

#2 Καθιερώνουν το brand σας βοηθώντας το να αποτυπωθεί ακόμα καλύτερα στο μυαλό του καταναλωτή, πετυχαίνοντας υψηλό δείκτη “brand awareness, δηλαδή αναγνώρισής του όταν το δει κάπου ξανά και σύνδεσής του με την προϊοντική σας κατηγορία, π.χ. οπτικά, ξενοδοχεία, κλπ.)

#3 Σας εξασφαλίζουν το λεγόμενο “brand loyalty”: δηλαδή πιστούς πελάτες που θα στρέφονται όλο και συχνότερα στην αγορά προϊόντων σας

#4 Τονίζουν τη συνέπεια που έχετε σαν επιχείρηση όχι μόνο για την ποιότητα που προσφέρετε αλλά και διότι δίνετε προσοχή σε λεπτομέρειες αναφορικά με την εξυπηρέτηση του πελάτη σας δείχνοντας πόσο ενδιαφέρεστε γι’ αυτόν. Η συνέπεια συνδέεται με την έννοια της αξιοπιστίας, βάζοντάς σας πολύ ψηλά στο μυαλό των καταναλωτών.

#5 Δημιουργούν μια επαγγελματική εικόνα για την επιχείρησή σας. Όταν προσφέρετε εκτυπωμένες τσάντες στους πελάτες σας, δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για την εμπειρία του πελάτη.

#6 Δίνουν μια αίσθηση συνολικής ομοιομορφίας: στα χρώματα, στο μέγεθος και γραμματοσειρά που έχετε διαλέξει, υλικό εκτύπωσης, κλπ.

#7 To logo προσθέτει αξία στο προϊόν & την επιχείρησή σας

#8 Σας διαφημίζουν ανέξοδα (επαναχρησιμοποιείται & κυκλοφορεί παντού)

#9 Περνάνε μηνύματα που θέλετε να επικοινωνήσετε με άμεσο τρόπο

#10 Το logo επικοινωνεί σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το ίδιο το προϊόν: π.χ. 1 πράσινο φύλλο σε ένα λογότυπο μπορεί να υποδηλώνει ότι το προϊόν είναι φιλικό προς το περιβάλλον ή, το αντίθετο, ένας κόκκινος κύκλος με μια γραμμή μπορεί να υποδηλώνει ότι το προϊόν δεν είναι φιλικό προς αυτό.

 

Logo on bags

Επιλέγοντας το σωστό logo για την εταιρεία σας

Η εκτύπωση λογότυπου σε τσάντα είναι το πιο αναγνωρίσιμο στοιχείο κάθε εταιρείας. Το λογότυπο επάνω σε μια σακούλα πρέπει να επικοινωνεί τις βασικές αξίες μιας επιχείρησης και να βγάζει προς τα έξω την προσωπικότητα του ιδιοκτήτη καθώς και το συνολικό ύφος του καταστήματος ή εταιρείας.

Όταν πρόκειται για το σχεδιασμό του logo σας, υπάρχει μια ποικιλία στοιχείων που πρέπει να ληφθούν υπόψη, όπως χρώματα, σχήματα και στυλ γραμματοσειράς. Ανάλογα με την επιχείρησή σας, διαφορετικά στοιχεία σχεδιασμού μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικά για τη δημιουργία ενός επιτυχημένου logo.

Τι να έχετε στο μυαλό σας κατά τη διαδικασία επιλογής λογότυπου:

  • Κάντε το logo μοναδικό: το λογότυπό σας πρέπει να ξεχωρίζει από τους ανταγωνιστές σας. Βεβαιωθείτε ότι δεν είναι πολύ παρόμοιο με άλλες μάρκες του κλάδου σας.
  • Να είναι αξιομνημόνευτο κι εύκολα αναγνωρίσιμο. Ένα καλά σχεδιασμένο λογότυπο που τυπώνεται πάνω σε συσκευασία θα δημιουργήσει μια μόνιμη εντύπωση στο μυαλό του πελάτη, γεγονός που θα βελτιώσει την ανάκληση στη μνήμη του.
  • Σκεφτείτε το κοινό σας: το λογότυπό σας θα πρέπει να απευθύνεται στο κοινό σας. Αν, για παράδειγμα, απευθύνεστε κυρίως σε νεανικό κοινό, το λογότυπό σας θα πρέπει να το αντικατοπτρίζει αυτό.
  • Επιλέξτε σωστά χρώματα για το logo σας. Τα χρώματα μπορούν να προκαλέσουν συναισθήματα και να δημιουργήσουν συνειρμούς με την επωνυμία σας. Βεβαιωθείτε ότι τα χρώματα που επιλέγετε ευθυγραμμίζονται με την προσωπικότητα, τις αξίες σας και είναι ανάλογα του προϊόντος σας.

 

Ας δούμε μερικά παραδείγματα

  1. Μια τσάντα για παιδικό κατάστημα ή επιχείρηση θέλει πολλά χρώματα κι ευχάριστα σχέδια για να χαρούν και οι μικροί μας φίλοι και φίλες.
  2. Ενώ μια γυναικεία επιχείρηση θέλει παλέτα πιο έντονων χρωμάτων που θα τραβήξει την προσοχή του γυναικείου κοινού.
  3. Μία επιχείρηση καλλυντικών, που απευθύνεται σε πολύ κόσμο, θέλει δυνατά χρώματα γιατί έχει σκοπό να θυμούνται το λογότυπό της εύκολα.
  4. Αντίστοιχα, οι επιχειρήσεις τροφίμων θέλουν ένα λογότυπο που να τις συνδέει με την έννοια της «μάνας γης» και την καθαρότητα της τροφής.
  5. Οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις συνήθως επιλέγουν πιο μίνιμαλ στοιχεία σε ένα λογότυπο που να αντικατοπτρίζει την πολυτέλεια και την κομψότητα.
  6. Ένα κοσμηματοπωλείο μπορεί να επιλέξει ένα πιο κλασικό λογότυπο που αντανακλά την αίγλη.
  7. Ένα σούπερ μάρκετ μπορεί να επιλέξει ένα λογότυπο που αντανακλά μια φρέσκια και βιώσιμη στάση και μια έντονη γραμματοσειρά με απλό σχεδιασμό.
  8. Μια καφετέρια μπορεί να επιλέξει ένα λογότυπο που αντανακλά μια ζεστή και φιλόξενη αίσθηση με ένα πιο φιλικό σχέδιο.
  9. Ένα κατάστημα αθλητικού εξοπλισμού μπορεί να επιλέξει ένα λογότυπο που αντανακλά τη δύναμη και την ανθεκτικότητα.
  10. Μια ανδρική επιχείρηση απαιτεί πιο “σοβαρά” χρώματα, όπως το μαύρο, το γκρι κ.λπ. που θα προσελκύσουν ευκολότερα το ανδρικό κοινό.

Logo στην Τσάντα

Διαλέγοντας τις σωστές τσάντες για την εταιρεία σας

Μόλις αποκτήσετε το λογότυπό σας, έρχεται η ώρα να επιλέξετε τη σωστή τυπωμένη τσάντα για την επιχείρησή σας. Ορισμένοι παράγοντες που πρέπει να λάβετε υπόψη σας κατά την επιλογή των τσαντών σας:

  • Μέγεθος τσάντας: θα πρέπει να είναι κατάλληλο για τα προϊόντα που πουλάτε. Σκεφτείτε το μέγεθος των προϊόντων σας και επιλέξτε μια τσάντα που να τα χωράει.
  • Σχεδιασμός: θα πρέπει να είναι οπτικά ελκυστικός και να είναι στο ίδιο μήκος κύματος με την προσωπικότητα της εταιρείας σας.
  • Λειτουργικότητα: οι τσάντες σας θα πρέπει να είναι λειτουργικές και εύκολες στη μεταφορά από τους πελάτες (π.χ. με την προσθήκη χειρολαβών ή ιμάντα για ευκολία).
  • Ποσότητα: σκεφτείτε πόσες τσάντες θα χρειαστείτε και παραγγείλετε ανάλογα. Μια μαζική παραγγελία σίγουρα συμβάλλει στη μείωση του κόστους.
  • Υλικό: θα εξαρτηθεί από τα προϊόντα που πουλάτε και τον προϋπολογισμό σας. Ορισμένα δημοφιλή υλικά είναι το χαρτί, το πλαστικό και το επαναχρησιμοποιήσιμο ύφασμα.

Με βάση το τελευταίο χαρακτηριστικό – το υλικό – είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι η δημιουργία επαναχρησιμοποιούμενων τσαντών με το λογότυπό σας δεν είναι μόνο καλή για το περιβάλλον, αλλά και μια έξυπνη επιχειρηματική απόφαση. Οι επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες είτε από ύφασμά, είτε από χαρτί ή πλαστικό, είναι ανθεκτικές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν ξανά και ξανά, πράγμα που σημαίνει ότι το εμπορικό σήμα σας θα το δουν περισσότεροι άνθρωποι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα! 


Τι τσάντα να διαλέξω;

Logo στην τσάντα

1?️. Οι υφασμάτινες τσάντες είναι μια εξαιρετική επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να προωθήσουν τη βιωσιμότητα. Είναι ανθεκτικές, ελαφριές, εύκολες στη μεταφορά και περνάνε μηνύματα. Επιπλέον, μπορούν να πλυθούν και να επαναχρησιμοποιηθούν, αποτελώντας μια άκρως φιλική προς το περιβάλλον επιλογή. Αυτές οι τσάντες θέλουν ξεκάθαρα χρώματα και λογότυπα γιατί, πλέον, χρησιμοποιούνται ξανά και ξανά λόγω της αντοχής τους και κυκλοφορούν παντού: από σούπερ-μάρκετ μέχρι βόλτες και διακοπές.

2?️. Οι χάρτινες τσάντες είναι μια άλλη επιλογή για επιχειρήσεις που θέλουν να υποστηρίξουν τη βιωσιμότητα. Είναι τσάντες λιγότερων χρήσεων αλλά βιοδιασπώμενες και μπορούν να ανακυκλωθούν, καθιστώντας τις μια φιλική προς το περιβάλλον λύση. Ταυτόχρονα, προσδίδουν μία αίσθηση πολυτέλειας και ένα ύφος κομψό.

3?️. Οι πλαστικές σακούλες συχνά θεωρούνται περιβαλλοντικό πρόβλημα, αλλά οι πλαστικές σακούλες από ανακυκλωμένα υλικά είναι πιο φιλικές προς το περιβάλλον από τις παραδοσιακές πλαστικές σακούλες. Είναι, επίσης, τσάντες χαμηλού κόστους και η χρήση τους είναι συχνή.


Γενικότερα μιλώντας, η παραγωγή επαναχρησιμοποιούμενων τσαντών με το λογότυπό σας είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να προωθήσετε την εταιρεία σας ενώ ταυτόχρονα προωθείτε τη βιωσιμότητα και την οικολογική σας συνείδηση. Οι επαναχρησιμοποιούμενες τσάντες είναι ανθεκτικές και μπορούν να χρησιμοποιηθούν επανειλημμένα, πράγμα που σημαίνει ότι το εμπορικό σήμα σας θα το δουν περισσότεροι άνθρωποι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Πάντως, ανεξάρτητα από τον τύπο της τσάντας που θα επιλέξετε, η προσθήκη του λογοτύπου σας σε αυτήν δημιουργεί μια κινούμενη διαφημιστική επιγραφή για την επιχείρησή σας. Όταν οι πελάτες σας μεταφέρουν σακούλες με το σήμα σας, ουσιαστικά προωθούν το brand σας και σε άλλους… δωρεάν. Είναι ένας τρόπος για να διαφημίσετε την επιχείρησή σας χωρίς να ξοδέψετε πολλά χρήματα σε παραδοσιακές μεθόδους διαφήμισης.

Εδώ, στην Xenos Packaging, σας βοηθάμε να επιλέξετε την καταλληλότερη για εσάς και τα προϊόντα σας συσκευασία με το λογότυπό σας πάντα σε πρώτο πλάνο.