χάρτινη τσάντα - χάρτινη σακούλα

Τυπωμένη τσάντα/σακούλα – Γιατί αξίζει να επενδύσω;

Εάν ρωτήσουμε εμπόρους και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, ποιο απ’ τα έξοδα που έχει η επιχείρησή τους είναι «περιττό» και «μη κερδοφόρο», τότε οι περισσότεροι θα δώσουν την ίδια απάντηση: «Μα φυσικά η συσκευασία. Δεν την πουλάμε, ούτε μας αποφέρει κανένα κέρδος, απλώς είναι ένα αναγκαίο κακό που έχει και ένα έξτρα κόστος το οποίο πολλές φορές δεν είναι καν υπολογισμένο!».

Ας δούμε μαζί και ας αναλύσουμε την απάντηση αυτή διεξοδικά, παραθέτοντας στοιχεία, και ας αποφασίσουμε στο τέλος… αξίζει τελικά η επένδυση στην custom τσάντα/σακούλα ή όχι;

H τσάντα / σακούλα 🛍️

Επιβαρύνει ελάχιστα το τελικό κόστος του προϊόντος


Ας ξεκινήσουμε απ’ την παραδοχή ότι η τσάντα /σακούλα ενός προϊόντος δεν πωλείται ,δεδομένου ότι αποτελεί παροχή του καταστήματος (μοναδική εξαίρεση σ’ αυτό τον κανόνα, είναι οι τσάντες/σακούλες ενός συγκεκριμένου πάχους που χρεώνονται με περιβαλλοντικό τέλος). Το κόστος αυτό δε μπορεί καμία επιχείρηση να το ζητήσει πίσω, τουλάχιστον άμεσα.

Πού κυμαίνεται όμως αυτό;  Σε μια χάρτινη τσάντα μεσαίου μεγέθους, η τιμή της μπορεί να ξεκινήσει από 0.20€, ενώ σε μία πλαστική από 0.10€ αντίστοιχα. Οι τιμές αυτές είναι ενδεικτικές και μπορούν να αυξομειωθούν ανάλογα με το μέγεθος, το γραφιστικό που θα έχει η τσάντα, την επεξεργασία της συσκευασίας κλπ. Ακόμη όμως και με όλα αυτά, η ανώτερη τιμή που μπορεί να φτάσει η τιμής της πλαστικής δε μπορεί να ξεπεράσει τα 0.20€ και της χάρτινης, στην πιο πολυτελή της έκδοση μάλιστα, τα 0.80€.

Σίγουρα μπορεί να πει κανείς, ότι το συνολικό έξοδο μιας επιχείρησης μπορεί να ανέρχεται σε ένα σεβαστό και υπολογίσιμο ποσό. Τι θα γίνει όμως εάν το δούμε από την λογική του μεμονωμένου προϊόντος; Θα θεωρούσατε μεγάλο έξοδο τα 0.20€ για κάθε προϊόν που πουλάτε; Και μάλιστα όταν με αυτά τα 0.20€ το προϊόν σας θα κάνει το «ταξίδι» του εκεί έξω, δηλαδή στην αγορά;

Γνωρίζουμε ότι κάθε επιχείρηση έχει ανάγκη τη διαφήμιση, η οποία στις μέρες μας επιτυγχάνεται με πολλούς τρόπους. Πρωταρχικά, εστιάζοντας στις ψηφιακές λύσεις, δηλαδή μέσω της ιστοσελίδας της επιχείρησης, των social media που διαθέτει (Facebook, Instagram, Pinterest), αλλά και των πληρωμένων διαφημίσεων σε μηχανές αναζήτησης (π.χ. Google). Άλλοι, προτιμούν πιο παραδοσιακές μεθόδους, όπως τις αναρτήσεις για τα προϊόντα τους σε στήλες περιοδικών και εφημερίδων, ενώ είναι και αυτοί που προτιμούν ακόμα πιο ακριβές λύσεις, όπως αυτές των ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών διαφημίσεων.

Όλα τα παραπάνω έχουν ένα κόστος υλοποίησης και σχεδιασμού πολύ μεγαλύτερο απ’ αυτό που θα έχει κάποιος επιχειρηματίας που θα επενδύσει σε μία ποιοτική τσάντα / σακούλα. Προτιμώντας μία τέτοια λύση μπορεί να κερδίσει το διαφημιστικό κοινό χωρίς άλλες χρεώσεις, xωρίς να τον ενδιαφέρει πόσοι θα τη δούνε, πότε και με ποιον τρόπο. Απλά η τσάντα είναι εκεί έξω και «κινείται»…

Ταξιδεύει…

Όπως αναφέραμε και παραπάνω, απ’ τη στιγμή που η τσάντα «αναχωρεί» από το κατάστημα, ξεκινάει και το διαφημιστικό της ταξίδι. Η διαδρομή της μπορεί να είναι μεγάλη, όπως και η διάρκειά του ταξιδιού της. Ο πρώτος που θα την διαφημίσει είναι ο αγοραστής του προϊόντος. Θα ταξιδέψει μ’ αυτή περνώντας από διάφορα μέρη και σημεία, το οποίο σημαίνει ότι θα την δουν βλέμματα φίλων, γνωστών, αλλά και περαστικών που θα συναντήσει στο δρόμο ο αγοραστής. Αν ο τελικός παραλήπτης του προϊόντος είναι κάποιος τρίτος, τότε η τσάντα θα αλλάξει εκτός από ιδιοκτήτη και διαφημιστικό κοινό, μιας και ένας άλλος άνθρωπος θα την κουβαλάει πλέον μαζί του. Όσο πιο όμορφη και ανθεκτική θα είναι η τσάντα τόσο πιο μεγάλο θα είναι και το ταξίδι της…

Πάρτε παράδειγμα και τον εαυτό σας σαν καταναλωτές. Αν πέσει στα χέρια σας μία τσάντα η οποία θα είναι όμορφη, με έντονα χρώματα και εντυπωσιακό σχεδιασμό, δεν θα την προτιμήσετε για τα ψώνια σας; Αντίθετα μία αδιάφορη και χωρίς προσωπικότητα τσάντα, θα περάσει απαρατήρητη και θα χρησιμοποιηθεί μόνο για μία μικρή διαδρομή, αυτή απ’ το κατάστημα στο σπίτι. Η ποιοτική όμως συσκευασία έχει μεγάλες δυνατότητες. Μπορεί να βρεθεί ανάμεσα σε διαφορετικά κοινά. Μπορεί να μπει σε τρένα, σε πλοία και αεροπλάνα και σε απίστευτο χρόνο να αλλάξει μέρη! Ταξιδεύει παντού και επ’ αόριστόν με μοναδικό «εισιτήριο» … την εφάπαξ τιμή αγοράς της.

Έχει πολλές χρήσεις

Οποιαδήποτε τσάντα ή σακούλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί πολλές φορές και σε πολλές διαφορετικές περιπτώσεις! Να είστε σίγουροι ότι θα αποτελέσει πολλές φορές την απάντηση σε καθημερινά προβλήματα που συναντάει ο καθένας μας στην καθημερινότητά του.
Μία βόλτα στους δρόμους αν κάνουμε αρκεί για να δούμε ανθρώπους με… σακούλες!

Χάρτινες σακούλες πολυτελείας για να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες μας για μεταφορά αντικειμένων στην καθημερινότητά μας, που να μας βγάζουν ασπροπρόσωπους στην εμφάνισή μας και να αναδεικνύουν ακόμη και το στυλ μας!

Πλαστικές σακούλες ευρείας κατανάλωσης για καθημερινή χρήση μιας και μία πλαστική σακούλα διπλώνεται και πιάνει ελάχιστο χώρο στην τσάντα. Επίσης, δεν είναι λίγες οι φορές που μία πλαστική σακούλα μας προστάτευσε από τις καιρικές συνθήκες σαν ευχάριστη ομπρέλα! δεν είναι λίγες οι φορές που σκέπασε αντικείμενα στο μπαλκόνι μας, δεν είναι λίγες οι φορές που την είδαμε να ταξιδεύει στο προπορευόμενο αυτοκίνητο συσκευάζοντας παιχνίδια και είδη εκδρομής καθώς και τόσα άλλα..

Υφασμάτινες σακούλες, οι ασφαλείς μας σύντροφοι μεταφοράς για τα καθημερινά ψώνια σε σουπερ μάρκετ, στην αγορά και γιατί όχι για μία όμορφη έξοδο χωρίς καμία άλλη τσάντα χειρός!

Δώστε την ευκαιρία στους πελάτες σας να έχουν στην κατοχή τους μια από αυτές τις τσάντες και αφήστε τη φαντασία και τη δημιουργικότητά τους να εφεύρει ιδέες και τρόπους που μπορούν να την χρησιμοποιήσουν. Να είστε σίγουροι ότι θα εκπλαγείτε απ’ τις ιστορίες που μπορεί να σας εξιστορήσουν οι πελάτες σας, για το πόσο χρήσιμη τους φάνηκε η τσάντα σας, για πράγματα που ούτε καν σας είχαν περάσει απ’ το μυαλό. 

Πληροφορεί

Τα  στοιχεία που εμφανίζονται στην τσάντα /σακούλα περνάνε συνεχώς μηνύματα. Από το σλόγκαν και το λογότυπο που έχει η επιχείρηση μέχρι τα στοιχεία επικοινωνίας. Όσο μεγαλύτερη εντύπωση κάνει η τσάντα, τόσο μεγαλύτερες είναι και οι πιθανότητες το κοινό να προσέξει και τις υπόλοιπες πληροφορίες που θέλει να περάσει κάθε επιχείρηση.

Αποτυπώνει μηνύματα

Σύμφωνα με έρευνες που έχουν γίνει κατά καιρούς, οι καταναλωτές αποτυπώνουν έντονα στη μνήμη τους τα ωραία λογότυπα και τις έξυπνες εικόνες. Όσο πιο συχνά συναντούν τα συγκεκριμένα λογότυπα, τόσο εξοικειώνονται με αυτά και χτίζουν την εμπιστοσύνη τους στα προϊόντα της εκάστοτε επιχείρησης. Αποτέλεσμα αυτού είναι  να ανταποκριθούν θετικά σε ενδεχόμενες συναντήσεις με το λογότυπο, οδηγώντας σε αύξηση των πωλήσεων και κατά συνέπεια σε βελτίωση του μεριδίου αγοράς μιας επιχείρησης.

τυπωμένη τσάντα / σακούλα

Προστατεύει το προϊόν

Μετά από τη χρήση της μεταφοράς του προϊόντος ,επόμενη αναγκαιότητα της τσάντας/ σακούλας είναι η προστασία του. Ό,τι και να είναι ένα προϊόν, εύθραυστο ή μη, δύσκαμπτο ή εύκαμπτο, σκούρο ή λευκό η ανάγκη για την προστασία του ολοκαίνουργιου προϊόντος μας είναι μεγάλη και απαραίτητη.

Αντικατοπτρίζει το ίδιο το brand

Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η τσάντα /σακούλα που θα μεταφέρει το προϊόν μας αποτελεί την πρώτη εντύπωση που θα σχηματίσει και ο άμεσος καταναλωτής αλλά και ο παραλήπτης(έμμεσος καταναλωτής). Μία προσεγμένη τσάντα αντικατοπτρίζει πρωτίστως  την εταιρία στην οποία ανήκει. Αντικατοπτρίζει τον ίδιο τον επιχειρηματία, την καλαισθησία του και την αγάπη του για να παραδώσει ένα τέλειο προϊόν απ’ όλες τις απόψεις.

Σέβεται το προϊόν

Μια συσκευασία πολυτελείας, δείχνει την αξία και τον σεβασμό που η ίδια η επιχείρηση δίνει στο πωλούμενο προϊόν της. Όταν λοιπόν το προϊόν επιβραβεύεται από τον ίδιο τον επιχειρηματία, προσπαθώντας να του δώσει προστιθέμενη αξία  και προσοχή, είναι βέβαιο ότι θα εισπράξει τον αντίστοιχο σεβασμό και από τον αγοραστή του προϊόντος. Μάλιστα δεν αποκλείεται να το επιλέξει εξαιτίας αυτού του χαρακτηριστικού.

Ξεχωρίζει απ’ τον ανταγωνισμό

Όλοι ξέρουμε ότι στις μέρες μας όσο καλό ποιοτικά και να είναι ένα προϊόν, δύσκολα θα μπορέσει να ξεχωρίσει από τον σκληρό ανταγωνισμό της αγοράς αν δε διαθέτει μία ισχυρή συσκευασία. Ύστερα από έρευνα που διεξήγαγε η γνωστή εταιρία West Rock ,κατέληξε ότι το 81% των καταναλωτών δοκίμασαν ένα νέο προϊόν εξαιτίας και μόνο της συσκευασίας του.

Συνοψίζοντας…

Υπάρχει λοιπόν ακόμη αμφιβολία ότι μία από τις πρωταρχικές και μεγαλύτερες επενδύσεις  που πρέπει να φροντίζει να κάνει μία επιχείρηση είναι η συσκευασία;

Επενδύστε στο λογότυπό σας, επενδύστε στην τσάντα/σακούλα σας, διαφημιστείτε και κάντε τους άλλους να θυμούνται την επιχείρησή σας απλά με το κόστος ενός εισιτηρίου. Δώστε σημασία στο προϊόν και εκείνο θα σας ανταμείψει. Εξάλλου όπως έχει πει καλύτερα και ο Αμερικανός διαφημιστής Leo Burnett:

Όταν κάποιος βλέπει μια διαφήμιση, δεν θέλω να λέει «α, τι ωραία διαφήμιση», αλλά «α, τι ωραίο προϊόν»

Μοιραστείτε το άρθρο!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Διαβάστε επίσης...

Αφήστε μας ένα σχόλιο!

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Σχετικά Άρθρα