Ecommerce: Πώς θα επιλέξω την κατάλληλη συσκευασία για το e-shop μου;

Η ηλεκτρονική πώληση είναι πλέον μια πραγματικότητα και η ανάγκη για δημιουργία e-shop αποτελεί πια… μονόδρομο σχεδόν για κάθε επιχείρηση! Οι νέες αυτές συνθήκες έχουν επιφέρει τεράστιες αλλαγές στο χώρο του marketing σε όλα τα επίπεδα, με αποτέλεσμα κάθε επιχείρηση να καλείται να πάρει δυναμικές αποφάσεις για να ξεχωρίσει στον ανταγωνισμό.

Ποιες είναι οι νέες συνθήκες πώλησης

Από τη μία πλευρά η περίοδος της πανδημίας έχει αυξήσει τις απομακρυσμένες αγορές και από την άλλη η παγκοσμιοποίηση της αγοράς έχει εκμηδενίσει τις αποστάσεις φέρνοντας σε επαφή τον κάθε πελάτη με τεράστια ευκολία σε ένα κατάστημα από την άλλη άκρη της γης.

Μέσα σε αυτό το περιβάλλον, η ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων μοιάζει με κάτι παραπάνω από αναμενόμενο. Η άνοδος του ecommerce σε παγκόσμιο επίπεδο είναι κατακόρυφη, με τις επιχειρήσεις να αντιλαμβάνονται ότι η είσοδος, καθώς και η επιβίωση, στο ηλεκτρονικό εμπόριο δεν είναι απλώς το μέλλον, αλλά το παρόν τους!

Πώς ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εκμηδενίζει τις αποστάσεις με τον πελάτη

Η προσέγγιση και η ικανοποίηση του πελάτη που ψωνίζει ηλεκτρονικά αποτελεί μια εντελώς ξεχωριστή διαδικασία με αυτό που συμβαίνει στο φυσικό κατάστημα, έστω κι αν ο τελικός σκοπός είναι ο ίδιος. Στην πραγματικότητα, ένα σύγχρονο e-shop οφείλει σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό να:

  1. Ελαχιστοποιήσει την απόσταση
  2. Μετατρέψει την πώληση σε μία οικεία σχέση
  3. Κάνει τον πελάτη να νιώθει ασφαλής
  4. Παρέχει εύκολο τρόπο παρουσίασης των προϊόντων του με ακριβείς οδηγίες σε μεγέθη, χρώματα, υλικά
  5. Παρέχει οικονομικά (αν όχι δωρεάν) μεταφορικά
  6. Έχει σαφή πολιτική επιστροφών
  7. Παρέχει έξυπνη, ασφαλή και εύχρηστη συσκευασία!

Ωστόσο, η κατακόρυφη αύξηση των ηλεκτρονικών καταστημάτων, η οποία βρίσκεται σε ανοδική τάση, είναι δεδομένο ότι σύντομα θα οδηγήσει σε ένα τέλμα το όλο «παιχνίδι» ανάμεσα στα e-shop προκειμένου να ξεχωρίσουν. Και σε αυτό το σημείο, όσοι τολμούν το ένα βήμα παραπάνω που θα κάνει τη διαφορά, οριοθετεί ποια ηλεκτρονικά καταστήματα φαίνεται να κερδίζουν στο νήμα σε αυτόν τον ανταγωνιστικό «μαραθώνιο» που διεξάγεται στο ecommerce.

SOS! Ο κάθε πελάτης είναι -και θέλει να αισθάνεται- μοναδικός. Γι’ αυτό και η εξυπηρέτηση εξ αποστάσεως πρέπει να πληροί όλα τα απαραίτητα στάδια προκειμένου να τον κάνει να αισθάνεται ότι το κατάστημα, πράγματι, νοιάζεται γι’ αυτόν.

Συσκευασία Για Το E-Shop

Ποιος είναι ο τεράστιος ρόλος της κατάλληλης σακούλας στο ecommerce marketing

Η αποστολή μιας παραγγελίας από ένα e-shop μαζί με την αντίστοιχη τσάντα ή σακούλα του καταστήματος αποτελεί ένα εξαιρετικά ισχυρό πλεονέκτημα στο καθημερινό marketing που πραγματοποιεί μια επιχείρηση.

Η σακούλα θα κάνει αυτό που λέμε «έρωτας με την πρώτη ματιά», αφού είναι η πρώτη εικόνα με την οποία έρχεται σε επαφή ο καταναλωτής!

Μια ιδανικά σχεδιασμένη συσκευασία για e-shop, με ποιοτικά χαρακτηριστικά και έξυπνο design που λανσάρει το ύφος του εκάστοτε brand, γίνεται το ιδανικό συμπλήρωμα σε κάθε παραγγελία που αποστέλλει ένα e-shop. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, ο πελάτης αποκτά άμεση επαφή με την εταιρία διατηρώντας μέσα στο σπίτι του μια σακούλα την οποία θα βλέπει συχνά για να του υπενθυμίζει το κατάστημα από το οποίο αγόρασε.

Είναι συχνό φαινόμενο άλλωστε, μέσα από την πλειάδα των διαθέσιμων ηλεκτρονικών καταστημάτων, πολλοί πελάτες να συγχέουν ένα e-shop με άλλο, ή να το ξεχνάνε τελείως μετά από καιρό.

Τι πρέπει να προσέξετε για να διαλέξετε τη σωστή συσκευασία για το e-shop σας

  1. Μελετήστε προσεκτικά τις ανάγκες του εμπορεύματός σας, τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητές του.
  2. Αποφασίστε για το ύφος που θέλετε να περάσετε με τη συσκευασία σας όπως συσκευασία από χαρτί για περιβαλλοντική συνείδηση, πλαστική από ανακυκλώσιμα υλικά!
  3. Δοκιμάστε, αφού δείτε πολλά σχέδια και δοκιμές, τη μακέτα που θα επιλέξετε. Μεγάλα έντονα γράμματα, κάτι διακριτικό και λιτό, έντονα χρώματα ή απλή αναφορά λογοτύπου σας.
  4. Kάντε δοκιμές με δείγματα για να διαπιστώσετε την ασφάλεια που θα σας αρέσει η τσάντα σας.
  5. Δοκιμάστε διάφορα μεγέθη τσαντών ώστε να επιλέξετε λιγότερες διαστάσεις από αυτές προσπαθώντας να ταιριάζουν σε πολλά από τα προϊόντα σας
  6. Επιλέξτε προϊόντα που θα συνοδεύουν την συσκευασία σας και θα κάνουν τη διαφορά, όπως πολύχρωμες εκτυπωμένες κορδέλες, χαρτιά λεπτά αφής, αυτοκόλλητα για το κλείσιμο της τσάντας σας. Όλα αυτά μπορεί να είναι λεπτομέρειες αλλά προσδίδουν κύρος στη συσκευασία σας.

Ο μεγάλος στόχος μιας συσκευασίας για e-shop

Προσέχοντας όλα τα παραπάνω στη συσκευασία, πέρα από το καθαρά χρηστικό κομμάτι, δείχνετε ότι σέβεστε τον πελάτη σας και τότε η σχέση που δημιουργείται με αυτόν σίγουρα θα έχει διάρκεια. Από την πλευρά του, ο πελάτης κατανοεί ότι εκτός από το προσεγμένο σας προϊόν, δίνετε έμφαση και στη γενικότερη εξυπηρέτησή του και ότι επενδύετε σημαντικά στη σχέση μαζί του.

Αν, λοιπόν, καταφέρετε ένας πελάτης να κρατήσει για επαναχρησιμοποίηση ή έστω να μην πετάξει μια ποιοτική τσάντα με ιδιαίτερο στιλ, ποιοτικό υλικό και κομψό, ιδιαίτερο ύφος, τότε ήδη έχετε καταφέρει να παραμείνει το λογότυπό σας στον πελάτη για αρκετό καιρό!

Ανακαλύψτε τις υπέροχες λύσεις της XENOS PACKAGING

Μέσα από την τεράστια πείρα και το καινοτόμο βλέμμα της ομάδας μας, στην XENOS PACKAGING μπορείτε να αποκτήσετε προσωποποιημένες συσκευασίες με έξυπνο design, πρακτικότητα, ανθεκτική κατασκευή και χαμηλό budget, που καλύπτουν απόλυτα τις ιδιαίτερες ανάγκες κάθε brand.

Ανακαλύψτε τις μοναδικές μας δυνατότητες σε συσκευασίες για e-shop και χαρίστε ένα ξεχωριστό στιλ σε κάθε πώληση που πραγματοποιείτε μέσα από το e-shop σας. Ένα στιλ που… μένει αξέχαστο σε κάθε σας πελάτη!

Δημιουργήστε μία τσάντα αξέχαστη όσο το προϊόν σας και κάντε τους όλους να σας θυμούνται και όπως είπε και η Coco Chanel: «Δεν κάνω μόδα, είμαι η μόδα»!