Απομακρυσμένη πώληση… Αποδοτικότερη επαφή!

Όλοι έχουμε συνηθίσει στην εικόνα της πώλησης μέσω επίσκεψης πωλητή σε κατάστημα.

Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε πετύχει κάποιον πωλητή την ώρα που πήγαμε να ψωνίσουμε κάτι σαν πελάτες ή και σαν καταστηματάρχες που δεχθήκαμε έναν πωλητή στο κατάστημά μας.

Πόσο όμως αυτά τα νέα αυτά δεδομένα μπορεί να επηρρέασαν όλη αυτή την εδώ και χρόνια γνώριμη εικόνα ❓

Τι άλλαξε στον τρόπο πώλησης πλέον και πόσο οι δύο έννοιες ΑΝΘΡΩΠΟΣ και ΕΠΑΦΗ έχουν επηρρεαστεί από τα γεγονότα που έχουν αλλάξει τις ζωές όλων μας ❓

Τι πρέπει να ακολουθήσουμε και τι θα συναντήσουμε από εδώ και πέρα στις επιχειρηματικές μας σχέσεις και δραστηριότητες ❓ 

άνδρας σε απομακρυσμένη εργασία

Μερικά από τα βασικά σημεία που έδινε σημασία ένας πωλητής ήταν μία δυνατή και εγκάρδια χειραψία, η προσεγμένη εμφάνιση, ένα ευχάριστο άρωμα, μία καραμέλα ή μαστίχα για φρέσκια αναπνοή ώστε να παρατείνει την παρουσία του στο κατάστημα καθώς και μία πρωτότυπη κάθε φορά παρουσίαση των προιόντων του. Φυσικά, απαραίτητα αξεσουάρ, είχε τα καθαρά παπούτσια, το ανανεωμένο ντύσιμο και διάφορα εργαλεία πώλησης προηγμένης τεχνολογίας.

Παράλληλα με τα παραπάνω, η πώληση από εξωτερικό πωλητή εντός καταστήματος δε μπορεί παρά να μας φέρει στη μνήμη μας εικόνες όπως ένα φλυτζάνι ελληνικού καφέ πάνω στο γραφείο, μια αραδιασμένη γκάμα προιόντων στο τραπέζι και συζητήσεις για διάφορα θέματα που αφορούσαν την αγορά, την τοπική κοινωνία, τα νέα προϊόντα και τόσα άλλα. Απαραίτητη φυσικά η συνοδεία διαφόρων επιφωνημάτων που προέκυπταν από κάποια κλασσική ελληνική διαφωνία ή από τη συμφωνία απόψεων σε διάφορους τομείς!

Όμως… από το Μάρτιο του 2020 και πέρα από κάθε αμφιβολία, μπαίνουμε σε μια διαφορετική πραγματικότητα και οι νέες συνθήκες που έχουν πλέον διαμορφωθεί σε παγκόσμιο επίπεδο, επιβάλλουν δραστικές αλλαγές και προσαρμοστικότητα τόσο σε προσωπικό όσο και σε εταιρικό επίπεδο. Η επικοινωνία μας επιβάλλεται να γίνεται απομακρυσμένα και το μόνο που έχουμε να κοιτάξουμε είναι την όσο πιο άμεση προσαρμογή μας σε αυτήν.

Ας δούμε λοιπόν τα θετικά της:

– Εξοικονόμηση χρόνου

Η επιλογή συγκεκριμένου χρόνου που θα γίνει ο δειγματισμός εξοικονομεί χρόνο και από τον πωλητή αλλά και από τον πελάτη που περιορίζεται μόνο στην ώρα του ραντεβού.

– Επιλογή τόπου δειγματισμού

Η απομακρυσμένη επικοινωνία δίνει τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει ο ίδιος τον τόπο (κατάστημα ή γραφείο ή σπίτι) που θα γίνει ο δειγματισμός και η παραγγελία.

εργασία από το σπίτι

– Επιλογή ωραρίου

Η ευελιξία ωραρίου είναι ένα από τα σημαντικά θετικά που παρέχονται μιας και η επικοινωνία μπορεί να γίνει εκτός ωραρίου καταστημάτων, οπότε ο πελάτης  θα έχει όλη την άνεση να ασχοληθεί με το προϊόν που θέλει να προμηθευτεί.

– Δεν ενοχλούνται οι πελάτες του καταστήματος

Ένα από τα προβλήματα που έφερναν σε δύσκολη θέση και τον καταστηματάρχη και τον πωλητή ήταν η ταυτόχρονη παρουσία του πελάτη την ώρα του δειγματισμού, γεγονός που δυσκόλευε αμφότερα σε περίπτωση που ο πελάτης ήθελε άμεση εξυπηρέτηση ή ένιωθε άβολα να κινηθεί.

– Δεν προσμετράται σαν άτομο ο πωλητής 🧑‍💼

Τα νέα δεδομένα απαιτούν συγκεκριμένο αριθμό ατόμων στο κατάστημα οπότε η απουσία του πωλητή μέσα στο κατάστημα ευνοεί πολύ αυτή τη θέση και… τον μαθηματικό υπολογισμό ατόμων.

γυναίκα που δουλέυει εξ αποστάσεως

– Συγκέντρωση στο δειγματισμό

Χωρίς διάσπαση και διάφορα άλλα θέματα να τρέχουν παράλληλα, ο επιχειρηματίας μπορεί να αφοσιωθεί στη διαδικασία δειγματισμού και έτσι θα ολοκληρωθεί γρηγορότερα και με μεγαλύτερη προσοχή.

– Προετοιμασία των θεμάτων

Γνωρίζοντας την ώρα του δειγματισμού ο επιχειρηματίας θα μπορεί να καταγράψει όλα τα θέματα και τις ερωτήσεις του χωρίς να του διαφύγει κάτι.


Αγαπητοί συνεργάτες και χρόνια πελάτες μας, η εταιρία ΞΕΝΟΣ PACKAGING AE σεβόμενη την υγεία και τη δική σας αλλά και των πολύτιμων συνεργατών μας, του Νίκου, του Μίλτου, του Ντίνου, του Γιάννη, του Σπύρου και του Βασίλη και πάντα προσαρμοσμένη στα νέα δεδομένα, παρέχει απομακρυσμένη επικοινωνία μεταξύ πελατών και πωλητών της.

Έχοντας διαμορφώσει ειδικό χώρο δειγματισμού και σε συνδυασμό με άμεση αποστολή δειγμάτων σε κάθε κατάστημα, για να έχετε ζωντανά δείγματα, απλοποιούμε τη διαδικασία πώλησης. Για επιπλέον πληροφορίες θα σας καλέσουν οι πωλητές μας.

Βέβαια τίποτα δε μπορεί να αναμετρηθεί με την προσωπική επαφή, την επαφή που εκτός από τα λόγια που αλλάζουμε, συμμετέχουν τα μάτια, η έκφραση, η θερμή χειραψία και ένα χτύπημα στην πλάτη κατά την αποχώρηση του πωλητή από το κατάστημα. Είμαστε υποχρεωμένοι όμως όλοι να προσαρμοστούμε στη νέα πραγματικότητα και να αποκομίσουμε μόνο τα θετικά της με κάθε προσπάθεια!

Καλή δύναμη και καλή προσαρμογή, ενθυμούμενοι ότι:

Δεν υπάρχουν υποθέσεις χαμένες, παρά εκείνες μόνο που εγκατέλειψες!

Σωκράτης

Μοιραστείτε το άρθρο!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Διαβάστε επίσης...

Αφήστε μας ένα σχόλιο!

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Σχετικά Άρθρα