tips για τις επιχειρήσεις μετά τον κορονοϊό

10 χρήσιμες συμβουλές για να ανοίξετε το κατάστημά σας με επιτυχία μετά τον κορονοϊό

Αφού μείναμε σπίτι και καταφέραμε να περάσουμε επιτυχημένα το πρώτο βήμα για την επαναφορά της κανονικότητας, έφτασε και η ώρα να ανοίξουν και πάλι οι επιχειρήσεις. Όλο αυτό το διάστημα, η ομάδα της XENOS PACKAGING ήταν δίπλα στους επιχειρηματίες και στους καταστηματάρχες ώστε να προσφέρει με το καλύτερο δυνατό τρόπο τις υπηρεσίες της. Στην προσπάθειά μας αυτή, δεν επαναπαυτήκαμε και καθίσαμε να σκεφτούμε με ποιους τρόπους μπορεί να γίνει η επιστροφή στις επιχειρήσεις, με τον καλύτερο τρόπο. Έτσι συγκεντρώσαμε τους 10 τρόπους με τους οποίους η επιστροφή στην καθημερινότητά μας θα γίνει με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη επιτυχία, τόσο για εμάς όσο και για τους πελάτες μας. Πάμε να δούμε τους τρόπους:

1.Δημιουργήστε εντυπωσιακή βιτρίνα

Όση θλίψη και αν νιώσατε κατά την επιστροφή στο κατάστημά σας συναντώντας τις εικόνες που αφήσατε στις 17/3, με τις έτοιμες βιτρίνες με τα πασχαλινά, βρείτε τη δύναμη να τις απωθήσετε απ’ τη μνήμη σας. Φέτος ήταν ένα διαφορετικό Πάσχα απ’ όλες τις απόψεις. Τώρα που αυτό πέρασε, το κύριο μέλημά σας θα πρέπει να είναι να γεμίσετε τις βιτρίνες με φρέσκα προϊόντα, με ανοιξιάτικα χρώματα και νέα είδη που δεν τα είχατε εμφανίσει αυτό τον καιρό που ήσασταν κλειστά. Βάλτε τα δυνατά σας και ετοιμάστε την καλύτερη βιτρίνα που μπορείτε, ώστε να φτιάξει και η διάθεσή σας αλλά και αυτή των πελατών και των περαστικών που θα περάσουν για να την δουν.

2.Τηρήστε τους κανόνες ασφαλείας

Είναι σημαντικό να προσφέρετε ένα αίσθημα ασφάλειας στον πελάτη που θα μπει στο κατάστημά σας. Εφόσον η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική, κύριο μέλημά σας θα είναι να προσέχετε να την φοράνε όλοι οι πελάτες σας. Όχι μόνο για την αποφυγή μετάδοσης του ιού αλλά και για να δείξετε ότι είστε άκρως ενημερωμένοι και ευαισθητοποιημένοι με το θέμα. Έτσι, προτείνουμε το κάθε κατάστημα να έχει μάσκες μίας χρήσης ώστε τουλάχιστον για τον πρώτο καιρό να τις προσφέρετε στους πελάτες που δεν τις έχουν προμηθευτεί και θα θέλουν να κυκλοφορούν στο κατάστημά σας. Σίγουρα ένα αντισηπτικό στην είσοδο, αντικατοπτρίζει την προσοχή που δίνετε στη λεπτομέρεια της φροντίδας του πελάτη αλλά και της δική σας. Τέλος, καλό θα είναι να υπάρχει σε εμφανές σημείο αναρτημένη πινακίδα ή αφίσα με τις πιο πρόσφατες οδηγίες ασφαλείας που έχουν δοθεί, ώστε να γνωρίζει ο καθένας τα μέτρα που πρέπει να λαμβάνει και τον τρόπο με τον οποίο πρέπει να κινείται.

3. Σχολαστική καθαριότητα χώρου

Για την ασφάλεια του πελάτη αλλά και για να τον προδιαθέσετε θετικά ώστε να μπει στο κατάστημά σας, προτείνεται να διατηρείτε τον χώρο απολύτως καθαρό. Μία σχολαστική καθαριότητα είναι επιβεβλημένη. Για να προσδώσετε επιπλέον κύρος και να νιώσει ο πελάτης σας ακόμα μεγαλύτερη σιγουριά καλό θα ήταν κάνετε και απολύμανση του χώρου, η οποία μάλιστα να αναφέρεται σε κάποιο εμφανές σημείο, π.χ. στην είσοδο, γιατί η πρώτη εικόνα πάντα είναι θησαυρός.

Καθαριότητα καταστήματος

4. Αφήστε τον πελάτη να εξοικειωθεί

Μετά από τόσες μέρες εγκλεισμού του πελάτη στο σπίτι του πιθανόν να υπάρχουν άγνωστες και μη αναμενόμενες αντιδράσεις. Κάποιοι μπορεί να φανούν νευρικοί ,κάποιοι άλλοι περίεργοι ,κάποιοι να περιεργάζονται τα εμπορεύματά μας χωρίς να προβαίνουν σε κάποια αγορά και κάποιοι να εμφανιστούν ενθουσιασμένοι και αποφασισμένοι να αγοράσουν όσα δεν αγόρασαν όλο αυτό τον καιρό. Ας αφήσουμε τον πελάτη να κινηθεί στο κατάστημά μας και ας του δώσουμε τη χαρά της ελευθερίας που τόσο στερήθηκε!

5. Προσφέρετε το χαμόγελό σας

Ο COVID-19  μας στέρησε πολλά, μα το βασικό που μας έλειψε ήταν τα χαμόγελα των γνωστών μας, των φίλων μας, των συγγενών μας, αλλά και γενικά των συνανθρώπων μας. Υποδεχθείτε τον κάθε σας  πελάτη με χαμόγελο, ευγένεια και θετική διάθεση. Μην ανατρέξετε στις δύσκολες συνθήκες που περάσαμε το προηγούμενο διάστημα και μην αναλωθείτε σ’ αυτές. Ειδικά τις πρώτες ημέρες, ο πελάτης θα έχει την ανάγκη να λάβει μία όσο πιο θετική διάθεση γίνεται. Όσο καλύτερη διάθεση προσφέρουμε στον πελάτη, τόσο το αποτέλεσμα της πώλησή μας θα έχει θετικότερο πρόσημο.

6. Οπλιστείτε με υπομονή

Παραβλέψτε πιθανά σχόλια και αρνητικές συμπεριφορές των πελατών, που ενδεχομένως θα συναντήσετε και οι οποίες προέρχονται από τη κούραση αυτών των ημερών… Πάρα πολλοί από εμάς αντιμετώπισαν έντονα αρνητικές συνέπειες από την εμφάνιση του ιού, οι οποίες είναι πιθανό να εμφανιστούν κατά την αγορά τους στο κατάστημά σας… Εκεί είναι που πρέπει να φανείτε δυνατοί και γεμάτοι υπομονή αγνοώντας τις τυχόν ιδιότροπες συμπεριφορές και προσπερνώντας τες.

7. Αρωματίστε το χώρο

Όλη η θετική ενέργεια και στάση ,το καλά στολισμένο και περιποιημένο κατάστημα, θα ήταν καλό να συνοδεύεται από όμορφες ανοιξιάτικες μυρωδιές, που θυμίζουν καθαριότητα ,ανανεώνουν την ατμόσφαιρα και αντικατοπτρίζουν την φρεσκάδα της ζωής .

Κατάστημα μετά τον κορονοϊό

8. Προσφέρετε ένα κέρασμα

Εάν οι πελάτες σας συνοδέψουν την περιήγησή τους στο κατάστημά σας με την συνοδεία μιας μικρής γλυκιάς έκπληξης, τότε θα ενθουσιαστούν. Το να τους τρατάρετε ένα κέρασμα αποτελεί μία έξυπνη ιδέα για να τους κρατήσετε την προσοχή και να παρατείνετε τον «εγκλεισμό» τους στο κατάστημά σας. Αυτό θα μπορούσε να είναι ένα μικρό κέρασμα ένα μικρό τυλιχτό. Πάντα φυσικά θα πρέπει να είναι συσκευασμένα.

9. Κάντε τους ένα δωράκι

Και για το καλωσόρισμα σας, μία καλή πρόταση θα ήταν μία άτυπη έκπτωση σε ένα προϊόν, λίγο πριν το ταμείο, ή ακόμα καλύτερα ένα μικρής αξίας προϊόν ως δώρο. Κάτι τόσο απλό και μικρό που θα σας κοστίσει ελάχιστα, μπορεί να φέρει θετική διάθεση και περισσότερη όρεξη για ψώνια απ’ το κατάστημά σας.

10. Δώστε προσοχή στην συσκευασία

Και τέλος αλλά πρωταρχικής σημασίας δεν είναι τίποτα άλλο από μία προσεγμένη, μελετημένη και συνάμα χαρούμενη συσκευασία Αυτή δείχνει πρωτίστως τη δική σας αγάπη για το προϊόν που ετοιμαζόσαστε να πουλήσετε και αφήσετε να φύγει απ’ το κατάστημά σας αλλά και επιπλέον φανερώνει την αξία που δίνετε στον πελάτη σας και το σεβασμό σας σε αυτόν που το επέλεξε. Μία τσάντα ή σακούλα όπως την αναφέρουν αλλιώς, η οποία θα μεταφέρει με ασφάλεια το προϊόν σας, θα του προσδώσει την προστιθέμενη αξία που τόσο καιρό και το ίδιο το προϊόν περίμενε, είτε μέσα στο κιβώτιό του είτε πάνω στο σκονισμένο του ράφι…

Ευχόμαστε από καρδιάς όλες οι παραπάνω συμβουλές να σας φανούν χρήσιμες και να ξεκινήσετε με χαμόγελο, αισιοδοξία και καλή διάθεση την επανεκκίνηση του καταστήματός σας!

Μοιραστείτε το άρθρο!

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on linkedin
LinkedIn
Share on email
Email

Διαβάστε επίσης...

Αφήστε μας ένα σχόλιο!

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Σχετικά Άρθρα